jueves, 30 de diciembre de 2010

penultim dia de l'any.....la veritat tinc tantes coses a dir qeu nose per on començar aquest any ha sigut per mi un mal any amb moltes coses dolentes moltes!!!!pero moltes moltes!!!!!i la veirtat del nou any que començara d'aqui unes hores no espero que comenci precisament amb molt bon peu..ja se que el meu dicurs sempre es molt negatiu pero soc realista les coses no van be d'un temps cap a aqui i jo ja em conec no em puc fer il.lusions i l'unic que tinc es disfrutar dels petits moments per mi el 2010 ha sigut un mal any..

de les poques coses bones que m'han passat aquest any es potser el retrobament amb dues persones importants a la meva vida la meva amiga berta♥ i la meva cosina susi♥

tambe descubrir i enganxarme a diaris de vampirs

i la sorpresa que m'han donat els new kids i els bsb junts

i..aixo es tot ja se que es molt trist que les millors coses del meu any siguin aquestes pero jo n'estic orgullosa encara que l'any que m'agradaria escriure'n unes altres uns altre desitjos i proposits..pero ja estic somiant un altre cop....ja vaig asumir fa molt de temps que la vida no es com les pelis....i s'han de treure forces d'on sigui i avegades nose com fer-ho....

si tingues aqui la iaia tot seria diferent segur!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario