viernes, 31 de diciembre de 2010

en 28 anys de la meva existencia no havia viscut mai un cap d'any aix de trist i depriment..ningu te la culpa son coses que passen...pero ara el que mes ganes tinc es de plorar....

mentre tothom encara sopa i prepara el raim i celebra que per fi s'acaba l'any i comença una altre..jo ja estic en pijama a la meva habitacio sola..aquest any i primer cop en els meus 28 any de vida em menjare els 12 grans de raim a la meva habitacio que depriment i que trist...la majoria de noies de la meva edat estan ja preparan-se per despres de les 12 sortir a ballar i celebrar que comença una altre any.....i jo que vols que celebri s'acaba un any patetic per mi i comença un altre amb la mateixa pinta...que trist..l'unic que aquesta matinada espero disfrutar i somiar desde el times square l'unic transportarme alla per veure la combinacio perfecta els nkotbsb aixo espero es l'unic bo d'aquesta nit....

perque fer proposits llistes o promeses no em serveixen de res nomes deprimirme mes del que ja ho estic...com sempre jo fent la friki i somiant e imaginanme una altre vida....i la meva recompensa quan arribara?¿?jo vull que arribi aviat per que a mi ja les coses em superan la millor recompensa egoistament parlan ha de arribar en forma d'home de vampir d'heroi del que sigui algu que arribi just a temps al rescat crec que seria el meu salvavides ara mateix....

com m'agradaria d'aqui un any tot fos radicalment diferent jo contenta i animada amb algu amb qui sortir pasarmo be....com sempre somiant allo que sembla no arriba mai

l'unic que em queda es disfrutar desde la meva habitacio en directe desde el times square de nova york...

trista=( sisplau 2011 canviam la vida

No hay comentarios:

Publicar un comentario