jueves, 27 de enero de 2011

2 anys


estimada iaia:

2 anys..2 espelmes..730 dies..una cançó..24 mesos .......desde que vas marxar i no he deixat d'anyorar-te i recordar-te ni un sol dia cada dia penso en tu!!em recordo de les teves frases dels moments compartits dels somriures..pero tambe dels momets delicats els de plorar perque has marxat pero no vull posarme trista perque tu no t'agradava mai veure'm trista quan estava trista em deies que faras plorar et recordes?¿o sigui que res de posar-nos tristes que avui es un dia per recordar-te malgrat tot amb alegria!!

moltes vegades penso que em diries ara en aquest moment al dia a dia els consells que sempre em donaves..t'anyoro molt iaia vas ser la persona mes important a la meva vida sense dubtar-ho la que mes em va ensenyar i crec que ets la persona a qui mes he estimat malgrat tenir una familia que m'estimo molt pero amb tu era diferent era comunicacio especial jo sempre parlo de tu amb orgull amb molt orgull i se que tu de mi tambe n'estaves molt orgullosa ho se em consta!!!

desde fa 2 anys amb qui comento les noveles?¿?sempre penso que diriem les dues com quan les comantavem juntes reiem molt o quan m'explicaves les teves coses i sempre acababas plorant..o quan venies a dinar els diumenges o quan em feies les disfreses de peke o em venies a buscar al cole i em portaves el berenar i molts cops la super pop nose moltes coses aquelles abraçades ningu me les ha tornat a fer com tu!!

alla on siguis espero que estiguis orgullosa de mi i de la familia ja se uqe no estudio ni treballo pero tu saps que porto la casa i no s'em dona gens malament tu en vida m'ho deies!!estic contenta perque de tu heredat moltes coses a que malgrat la meva aparent fragilitat sempre faig tot el possible per treure forces gracies a tu!!moltes tradicions tambe les heredat de tu celebrar aniversaris i reunions familiars com deu mana!!la cuina tambe moltes coses de les que faig ara la mama sempre em diu com la iaia i jo orgullosa!!!

alla on siguis vull que sapigues que si molts cops em veus axafada desanimada o plorant tu ja saps que de gairebe tot macabo sortint com puc..la veritat no es gens facil pero ho intento d'acord o sigui que no pateixis

no trobo el moment per acabar aquesta carta...dirte que aqui a casa no t'oblidarem mai que et recordem cada dia i que vas ser i seras la millor persona que conegut mai que t'estimo molt!!que t'estimem molt!!!!iaia t'estimo la teva glorieta

No hay comentarios:

Publicar un comentario